https://www.keziszerszamgep.hu www.hillerkft.hu

Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Adatkezelési tájékoztatót itt olvashatod!

Ön itt jár: > >

1+2 ÉV GARANCIA

GARANCIÁSLIS FELTÉTELEK

HIVATALOS MAGYARORSZÁGI GARANCIA a vásárolt termékhez.

Termékeinket a Magyarországon érvényben lévő jótállásra vonatkozó szabályoknak megfelelően forgalmazzuk!

Az általunk forgalmazott termékekhez a garanciát, a gyártók magyarországi importőrei biztosítják Önnek. Így Ön élvezheti a szervizháttér biztonságát és a terméktámogatásokat. Csak ez a fajta garancia biztosítja, hogy szükség esetén, készülékét a lehető legrövidebb időn belül szakszerűen megjavítsák, vagy tudjuk újra cserélni, ha a szakszerviz úgy dönt!

JÓTÁLLÁS
Milyen esetben élhet Ön a kötelező jótállási jogával?
Hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján a Hiller Kéziszerszámgép Kft. jótállásra köteles.
Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?  
A jótállás időtartama egy év. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.
Ön – választása szerint – az alábbi igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.
Választott jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

A kötelező jótállás szabályaira vonatkozó jogszabályban meghatározott termékekre érvényesíthetők a jótállási jogok, amennyiben a vásárló a hatályos jogszabályok alapján fogyasztónak minősül.
A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.
A jótállásból eredő jogok a jótállási jeggyel, vagy ennek hiánya esetén a fogyasztó számára kiállított számlával vagy nyugtával érvényesíthetőek. A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a jótállási jegy fogyasztó rendelkezésére bocsátásának elmaradása a jótállás érvényességét nem érinti.
A fogyasztó a kijavítás iránti igényét a vállalkozás által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.  A kijavítás során a fogyasztási cikkbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre. Kijavítás iránti igény teljesítésekor a vállalkozásnak vagy - a javítószolgálatnál közvetlenül érvényesített kijavítás iránti igény esetén - a javítószolgálatnak a jótállási jegyen vagy ahhoz csatoltan fel kell tüntetnie: a) a kijavítás iránti igény bejelentésének és a kijavításra történő átvételnek az időpontját, valamint gépjármű esetében a kilométeróra állását, b) a hiba okát és a kijavítás módját, továbbá c) a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő visszaadásának időpontját, valamint gépjármű esetében a kilométeróra állását. Kicserélés iránti igény teljesítésekor a vállalkozásnak a jótállási jegyen fel kell tüntetnie a kicserélés tényét és időpontját.
A rögzített bekötésű, illetve a 10 kg-nál súlyosabb, vagy tömegközlekedési eszközön kézi csomagként nem szállítható fogyasztási cikket - a járművek kivételével - az üzemeltetés helyén kell megjavítani.
Ha a kijavítás az üzemeltetés helyén nem végezhető el, a le- és felszerelésről, valamint az el- és visszaszállításról a vállalkozás, vagy - a javítószolgálatnál közvetlenül érvényesített kijavítás iránti igény esetén - a javítószolgálat gondoskodik.

3 munkanapon belüli csere
Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a vállalkozás nem hivatkozhat a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:159. § (2) bekezdés a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok a Kellékszavatosság és a Termékszavatosság meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Egyes termékeknél a jótállási idő 24 vagy 36 hónapra hosszabbodik meg, ha a vásárló ezeket a termékeket a vásárlás dátumától számított 4 héten belül regisztrál. A regisztráció csak az interneten történhet. Igazolásként az azonnal kinyomtatandó regisztrációs bizonylat, valamint az eredeti vásárlási bizonylat szolgál, amiből a vásárlás dátuma megállapítható. Regisztráció csak akkor lehetséges, ha a vásárló beleegyezik az ott megadandó adatainak rögzítésébe.

Makita termék regisztráció

Bosch termék regisztráció

Metabo termék regisztráció

Flex termék regisztráció

DeWalt termék regisztráció

A 72 órás jótállási igény az alább felsorolt iratok bemutatásával érvényesíthető:

  • A termék teljes gyári csomagolása - ha lehetséges,
  • A termék minden gyári kiegészítővel - kötelező,
  • A nyugta vagy számla egy példánya - kötelező,
  • A cégünk által kiállított jótállási jegy - ha lehetséges,
  • A termékhez gyárilag mellékelt GYÁRI GARNCIA JEGY - ha lehetséges.

Az egy év jótállási igény az alább felsorolt iratok bemutatásával érvényesíthető:

  • A nyugta vagy számla egy példánya - kötelező,
  • A cégünk által kiállított jótállási jegy - ha lehetséges,
  • A termékhez gyárilag mellékelt GYÁRI GARNCIA JEGY - ha lehetséges.

A 24 vagy 36 hónapra hosszabbított jótállási igény az alább felsorolt iratok bemutatásával érvényesíthető:

  • A nyugta vagy számla egy példánya - kötelező,
  • A cégünk által kiállított jótállási jegy - ha lehetséges,
  • A termékhez gyárilag mellékelt GYÁRI GARNCIA JEGY - ha lehetséges.
  • A 24 vagy 36 hónapra meghosszabbított regisztrációs bizonylat - kötelező.

A garanciális problémával cégünknek behozott készülékeket továbbítjuk a cégünknek garanciális hátteret biztosító vonatkozó beszállítónkhoz, aki intézkedik ezek mielőbbi javíttatásáról a vonatkozó jogszabályok betartása mellett.

Ha a vállalkozás a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról - az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is - öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.

A garanciális átvizsgálások átfutási ideje 5 munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.

A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

Az észlelt meghibásodást be kell jelenteni a forgalmazó (eladó), gyártó/ importőr telefon számán vagy személyesen az üzletben vagy írásban vagy a központi szakszervizénél (bővebb információ telefonszám cím a termékhez mellékelt garancia levélben van).

Amennyiben a szavatossági, vagy jótállási idő valamely terméknél nem került feltüntetésre, úgy annak jótállási vagy szavatossági ideje iránt érdeklődjön telefonon az ügyfélszolgálaton.

Garanciális feltételek (PDF)